Konkurs „Planeta Energii” na finiszu! Czas na sprawozdania

Uwaga Nauczyciele,

Konkurs „Planeta Energii” dobiega końca. Przypominamy, że na sprawozdania z realizacji konkursowych zadań czekamy do 15 lutego!

Poniżej przedstawiamy jak złożyć sprawozdanie poprzez stronę PlanetaEnergii.pl.

Jeżeli jeszcze nie jesteś zarejestrowany na naszej stronie musisz przejść trzy kolejne kroki:

  • Krok I – Rejestracja

Rejestracja odbywa się na stronie
https://nauczyciel.planetaenergii.pl/rejestracja-nauczycieli, na której należy wypełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką (*), a tam gdzie jest to możliwe – wybrać dane z rozwijanej listy.

Po poprawnej rejestracji pojawi się komunikat „Udana rejestracja”, a na adres e-mail podany podczas rejestracji wysyłany zostanie mail aktywacyjny. Mail powinien pojawić się w skrzynce odbiorczej w ciągu 30 sekund od rejestracji (jeśli maila nie ma w Twojej skrzynce odbiorczej, sprawdź foldery typu SPAM; jeśli i tam go nie znajdziesz, spróbuj ponownej rejestracji, a w przypadku powtarzającego się problemu, napisz na adres kontakt@planetaenergii.pl).

Po kliknięciu w link aktywacyjny następuje przekierowanie na stronę „Udana aktywacja”.

  • Krok II – Logowanie

Po przejściu procesu rejestracji należy zalogować się na stronie https://nauczyciel.planetaenergii.pl/login. Jest to niezbędne do złożenia sprawozdania.

W przypadku problemów z logowaniem sugerujemy skorzystanie z linku przypominającego hasło do serwisu: https://nauczyciel.planetaenergii.pl/odzyskaj-haslo

  • Krok III – Składanie sprawozdań

Po zalogowaniu przechodzimy w menu strony do pozycji „Konkurs”, gdzie z podmenu wybieramy opcję „Składanie sprawozdań” i zostajemy przekierowani do strony https://nauczyciel.planetaenergii.pl/sprawozdania.

Następnie należy pobrać i wypełnić szablon sprawozdania (do zrealizowanej lekcji lub autorskiego działania dodatkowego) za pomocą programu Microsoft Word lub Adobe Acrobat Reader (link do pobrania znajduje się na stronie).

Za pomocą przycisku „Wybierz plik sprawozdania” wgrywamy ze swojego komputera wypełniony plik ze sprawozdaniem. Dodatkowe materiały multimedialne np. filmiki lub zdjęcia, dołączamy poprzez opcję „Wybierz pliki dodatkowe”.

Uwaga – dane sprawozdanie można wysłać tylko raz. Po kliknięciu „Wyślij”, zrealizowana lekcja zniknie z menu rozwijanego „Numer lekcji, której dotyczy sprawozdanie”.

Po poprawnym wysłaniu sprawozdania pojawi się komunikat „Dziękujemy za wysłanie sprawozdania!”.

Jeżeli jesteś już zarejestrowany na naszej stronie, składanie sprawozdania rozpoczynasz od kroku drugiego, czyli od logowania:

  • Krok II – Logowanie

Należy zalogować się na stronie https://nauczyciel.planetaenergii.pl/login. Jest to niezbędne do złożenia sprawozdania.

W przypadku problemów z logowaniem sugerujemy skorzystanie z linku przypominającego hasło do serwisu: https://nauczyciel.planetaenergii.pl/odzyskaj-haslo

  • Krok III – Składanie sprawozdań

Po zalogowaniu przechodzimy w menu strony do pozycji „Konkurs”, gdzie z podmenu wybieramy opcję „Składanie sprawozdań” i zostajemy przekierowani do strony https://nauczyciel.planetaenergii.pl/sprawozdania.

Następnie należy pobrać i wypełnić szablon sprawozdania (do zrealizowanej lekcji lub autorskiego działania dodatkowego) za pomocą programu Microsoft Word lub Adobe Acrobat Reader (link do pobrania znajduje się na stronie).

Za pomocą przycisku „Wybierz plik sprawozdania” wgrywamy ze swojego komputera wypełniony plik ze sprawozdaniem. Dodatkowe materiały multimedialne np. filmiki lub zdjęcia, dołączamy poprzez opcję „Wybierz pliki dodatkowe”.

Uwaga – dane sprawozdanie można wysłać tylko raz. Po kliknięciu „Wyślij”, zrealizowana lekcja zniknie z menu rozwijanego „Numer lekcji, której dotyczy sprawozdanie”.

Po poprawnym wysłaniu sprawozdania pojawi się komunikat „Dziękujemy za wysłanie sprawozdania!”.

W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z konkursem „Planeta Energii” prosimy o kontakt na adres: konkurs@planetaenergii.pl lub pod numerem telefonu: 601 528 706 (w godzinach 09:00 – 17:00).

Wypełnione formularze sprawozdania można także wydrukować i przesłać wraz z materiałami dodatkowymi na adres: D&M Adventure Sp. z o.o., ul. Wojciecha Górskiego 4/27, 00-033 Warszawa, z dopiskiem „Konkurs Planeta Energii”. Ważna jest data stempla pocztowego.

Zwycięzców konkursu ogłosimy 18 marca!

Przypominamy, że 10 zwycięskich klas wygrywa dwudniową wizytę mobilnego centrum nauki  „Planeta Energii” w swojej miejscowości. W miasteczku na gości czekają m.in. kosmiczny Energobus, fascynujące eksperymenty i doświadczenia, film 3D oraz multimedialne zabawy i quizy z nagrodami. Zwycięskie klasy otrzymają także laptopa z oprogramowaniem i zestaw edukacyjnych klocków Lego.

Uczniowie 50 wyróżnionych klas otrzymają edukacyjne upominki i dyplomy. Wyróżnionym klasom zapewniamy także bezpłatny transport do mobilnego centrum nauki „Planety Energii” (do 120 km).

Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają dyplomy i certyfikaty.

Powodzenia i do zobaczenia na Planecie Energii! :)

Załączniki

Mobilne Centrum Nauki 6.jpg

Mobilne Centrum Nauki 6.jpg

Mecenas projektu:

Patronat honorowy:

Patronat medialny: