Drodzy Nauczyciele,
finał „Planety Energii” zbliża się wielkimi krokami! To już ostatni dzwonek na realizację konkursowych zadań. Na sprawozdania z ich opisem czekamy do 15 lutego!
Jak złożyć sprawozdanie za pomocą serwisu PlanetaEnergii.pl? Poniżej przedstawiamy krótką instrukcję objaśniającą, jak krok po kroku złożyć sprawozdanie poprzez stronę:
- Krok I – Rejestracja
Rejestracja odbywa się na stronie https://nauczyciel.planetaenergii.pl/rejestracja-nauczycieli, na której należy wypełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką (*), a tam gdzie jest to możliwe – wybrać dane z rozwijanej listy.
Po poprawnej rejestracji pojawi się komunikat „Udana rejestracja”, a na adres e-mail podany podczas rejestracji wysyłany zostanie mail aktywacyjny. Mail powinien pojawić się w skrzynce odbiorczej w ciągu 30 sekund od rejestracji (jeśli maila nie ma w Twojej skrzynce odbiorczej, sprawdź foldery typu SPAM; jeśli i tam go nie znajdziesz, spróbuj ponownej rejestracji, a w przypadku powtarzającego się problemu, napisz na adres kontakt@planetaenergii.pl).
Po kliknięciu w link aktywacyjny następuje przekierowanie na stronę „Udana aktywacja”.
- Krok II – Logowanie
Po przejściu procesu rejestracji należy zalogować się na stronie https://nauczyciel.planetaenergii.pl/login. Jest to niezbędne do złożenia sprawozdania.
W przypadku problemów z logowaniem sugerujemy skorzystanie z linku przypominającego hasło do serwisu: https://nauczyciel.planetaenergii.pl/odzyskaj-haslo
- Krok III – Składanie sprawozdań
Po zalogowaniu przechodzimy w menu strony do pozycji „Konkurs”, gdzie z podmenu wybieramy opcję „Składanie sprawozdań” i zostajemy przekierowani do strony https://nauczyciel.planetaenergii.pl/sprawozdania.
Następnie należy pobrać szablon sprawozdania (do zrealizowanej lekcji lub autorskiego działania dodatkowego) za pomocą programu Microsoft Word lub Adobe Acrobat Reader (link do pobrania znajduje się na stronie) i wypełnić go.
Za pomocą przycisku „Wybierz plik sprawozdania” wgrywamy ze swojego komputera wypełniony plik ze sprawozdaniem. Dodatkowe materiały multimedialne np. filmiki lub zdjęcia, dołączamy poprzez opcję „Wybierz pliki dodatkowe”.
Uwaga – dane sprawozdanie można wysłać tylko raz. Po kliknięciu „Wyślij”, zrealizowana lekcja zniknie z menu rozwijanego „Numer lekcji, której dotyczy sprawozdanie”.
Po poprawnym wysłaniu sprawozdania pojawi się komunikat „Dziękujemy za wysłanie sprawozdania!”.
W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z konkursem „Planeta Energii” prosimy o kontakt na adres: konkurs@planetaenergii.pl lub pod numerem telefonu: 58 778 84 25 lub 58 778 84 26 (w godzinach 08:00 – 16:00).
Wypełnione i wydrukowane sprawozdania można także wysłać pocztą na adres:
ENERGA SA
al. Grunwaldzka 472
80-309 Gdańsk
z dopiskiem „Konkurs Planeta Energii”. Ważna jest data stempla pocztowego.
Zwycięzców konkursu ogłosimy 17 marca!
Pamiętajcie, że udział w konkursie to szansa na wygranie dwudniowej wizyty mobilnego centrum nauki „Planeta Energii” w Waszym mieście lub wyposażenie sali lekcyjnej w nowoczesny sprzęt multimedialny o wartości 30000 zł! Dla zwycięskich klas przygotowaliśmy także laptopy z edukacyjnym oprogramowaniem i zestaw konstrukcyjnych klocków! Na uczniów 50 wyróżnionych klas czekają edukacyjne upominki i dyplomy. Wyróżnionym klasom zapewniamy także bezpłatny transport do miasta, w którym zlokalizowane będzie mobilne centrum nauki „Planety Energii” (do 120 km). Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają dyplomy i certyfikaty.
Powodzenia i do zobaczenia na Planecie Energii!