Logowanie
Po poprawnej rejestracji, odwiedź serwis https://planetaenergii.pl/. W jego nagłówku znajdziesz pola do podania loginu (adresu e-mail) i hasła.
Twój login, to adres e-mail, który podałeś przy rejestracji (ten sam, na który przyszedł mail z linkiem do aktywacji konta). Hasło również definiowałeś podczas rejestracji w serwisie.
Po potwierdzeniu rejestracji możesz od razu zalogować się w formularzu w nagłówku witryny. Jeśli logowanie się nie powiedzie - spróbuj za kilka minut. W rzadkich przypadkach synchronizacja nowych danych może chwilę zająć. Zwykle jednak powinna odbyć się błyskawicznie.
Podanie niepoprawnych danych do logowania
Jeśli podczas logowania podasz niepoprawne dane (niepoprawny e-mail lub hasło), zobaczysz poniższy komunikat:
Możesz spróbować ponownie wprowadzić dane do logowania lub zresetować hasło.
Reset hasła
Jeśli zapomnisz hasła do Twojego konta, możesz je zresetować klikając na "Zapomniałem hasła". Zobaczysz wówczas formularz z polem do podania adresu e-mail. Musi to być adres, który podawałeś podczas rejestracji konta.
Po podaniu adresu i kliknięciu "Wyślij" na Twoją skrzynkę mailową przyjdzie mail z linkiem do ustawienia nowego hasła. Jeśli nie widzisz maila, wypełnij formularz ponownie, upewniając się, że podałeś właściwy adres. Jeśli nadal nie widzisz maila, przejrzyj folder SPAM lub skontaktuj się z pomocą techniczną Twojej skrzynki pocztowej.
Jeśli udało Ci się ustawić nowe hasło, możesz od razu zalogować się w formularzu w nagłówku witryny korzystając z nowego hasła. Jeśli logowanie się nie powiedzie - spróbuj za kilka minut. W rzadkich przypadkach synchronizacja nowych danych może chwilę zająć. Zwykle jednak powinna odbyć się błyskawicznie.
Zmiana loginu (adresu e-mail) przypisanego do konta użytkownika
Login (adres e-mail) przypisany do konta nie jest możliwy do zmiany własnoręcznie. Jeśli chcesz zmienić login na inny adres, skontaktuj się z nami: kontakt@planetaenergii.pl a pomożemy w tym procesie.